Minden OK blog

5 trombózismegelőző gyakorlat lábatörötteknek

Ha tél, akkor itt a télisportok szezonja. S ha télisportok, akkor bizony nagyot akasztanak a külföldi turisták biztosítóin a sípályák közelében lévő kórházak. A tavalyi év során például a szlovák sítelepeken összesen 1930 személynek nyújtottak segítséget a hegyi mentők a mintegy 1870 eset során. A leggyakoribb sérülések között pedig említhető a kéz- és lábtörés, ficamok,… Tovább »

“Aki el van hízva, az ne is jógázzon!” – Mi van?!

Számtalan érvet hallottunk már, hogy miért kellene megváltoznia és miért is borzalmas ember az, aki duci, de az, hogy valaki már a belső munkát és a mozgás egyes formáit is megpróbálja elvitatni a dundiktól, csak azért, mert dundik, az túl van minden határon! Egy kávézóban beszélgettem egy barátommal, aki sokéve lelkes jógázó, és nagy figyelmet… Tovább »

Kegel gyakorlatok – A gátizom tornáról röviden

Arnold Kegel módszerét a gátizmok erejének növelésére és állóképességük fejlesztésére dolgozta ki, amely alkalmas az inkontinencia tüneteinek csökkentésére stressz, sürgető és kevert inkontinencia esetén, illetve maximális koncentráció mellett a gyakorlatok végzésével tudatosíthatjuk, megérezhetjük és tudatosan működtethetjük a sokak számára ismeretlen, gyakran “reflexszerűen” működő izmokat. A medencefenék izomréteg, amely a szeméremcsont és farokcsont között körkörösen helyezkedik… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!